عرض اندام در بازار خاورمیانه، هدف اول پیشگام صنعت ابزار در سال 95

اولین جلسه بازنگری مدیریت شرکت پیشگام صنعت ابزار در سال 1395، با حضور مدیرعامل و اعضای مدیریت فنی و اجرایی برگزار شد. در این جلسه ضمن مرور تجارب و دستاوردهای شرکت پیشگام صنعت ابزار در سال 1394، راهکارهایی برای بهبود و تسریع عملیات هات‌تپ و استاپل ارائه گردید. بدون شک، اجرایی شدن این راهکارها پرسنل عملیاتی شرکت و کارفرمایان محترم را در انجام عملیات هات‌تپ و استاپل، و ارائه خدمات و نیازهای این عملیات بسیار یاری خواهد رساند.

قابلیت شرکت در زمینه توسعه خدمات فلنج فیسینگ به کارفرمایان، دیگر محور بحث‌های این جلسه بشمار می‌رود. سال 94 سنگ محک بزرگی برای سنجش میزان مهارت شرکت پیشگام صنعت در زمینه انجام عملیات فلنج فیسینگ بشمار می‌رود. انجام موفقیت‌آمیز حدود 200 عملیات فلنج فیسینگ در مجتمع پارس جنوبی- عسلویه و نیز پالایشگاه اربیل- عراق، عزم مدیریت شرکت را بر توسعه این سرویس کاربردی جزم کرد.

گسترش دامنه‌ی فعالیت شرکت به کشورهای اطراف نیز موضوع دیگر دستور کار جلسه مربوطه بود. با توجه به چشم‌اندازهای مثبتی که دستگاه دیپلماسی کشور در سال 94 پیش روی صنعت و بازرگانی گشوده، و نظر به تجارب موفق شرکت پیشگام صنعت ابزار در پروژه‌های برون مرزی سال‌های اخیر، خصوصا دستاوردهای بزرگ در زمینه عملیات هات تپ و فلنج فیسینگ در اربیل عراق، بر آن شده‌ایم که با تمرکز بیشتر بر روی کارفرمایان خارجی، بازار خود را بیش از پیش در سطح منطقه فعال کرده و تبدیل به یکی از پیمانکاران صاحب نام در حوزه خطوط لوله شویم.

بدون شک این اهداف بدون تقویت بخش تحقیق و توسعه، آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه خدمات خطوط لوله، کند و کاو در بازارهای داخلی و منطقه‌ای و مهم‌تر از همه تعامل مستمر با کارفرمایان محترم حاصل نخواهد شد. از این رو، بدینوسیله تمامی کارفرمایان، صاحبان حرفه‌ و صاحب‌نظران را به تعامل و تضارب آرا دعوت می‌کنیم تا ضمن بهره‌گیری از منافع متقابل این تعاملات، ضریب کیفیت فنی و ایمنی صنعت کلیدی نفت و گاز را ارتقا دهیم.

پیشگام صنعت ابزار
1395/1/22
دفتر مرکزی:
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com

کروکی دفتر

hottap operation
hottap operation

کروکی کارخانه

کارخانه :
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک 3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com