هات تپ خطوط لوله فولاد خوزستان

همکاری 4 ساله شرکت پیشگام صنعت ابزار با مجتمع فولاد خوزستان در انجام عملیات هات تپ و استاپل
هات تپ خطوط لوله فولاد خوزستان در سال‌های اخیر بخشی مستمر از پروژه‌های انشعاب‌گیری گرم شرکت پیشگام صنعت ابزار را در بر داشته است. چنان‌که پیشتر اشاره شد، علاوه بر مجموعه‌های صنعتی که خطوط لوله انتقال بخش اصلی فریندهایشان می‌باشد، سایر مراکز صنعتی نیز به فراخور نیاز به فرایند هات تپ احتیاج پیدا خواهند کرد.

در همین راستا، شرکت فولاد خوزستان در راستای توسعه خطوط، و انتقال برخی از خطوط لوله‌ی خود شرکت پیشگام صنعت ابزار را به عنوان مجری جابجایی و توسعه‌ی خطوط از طریق عملیات انشعاب گرم هات تپ برگزید.

توافق فی‌مابین در سال 1391 به انجام رسیده و از آن زمان تا کنون شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان ارائه دهنده‌ی خدمات هات تپ پروژه‌های هات تپ متعددی را با موفقیت به انجام رسانده است. با توجه به ماهیت صنایع فولاد، و حجم بالا و بعضاً فشرده‌ی کارف شرکت پیشگام صنعت ابزار بهترین خدمات در زمینه‌ی مذکور را به کارفرمای محترم ارائه داده و حسن سابقه‌ی ما در طول سال‌های اخیر شرکت فولاد خوزستان را به تمدید مکرر همکاری‌ها متقاعد کرده است.

از برجسته‌ترین عملیات های هات تپ ما در فولاد خوزستان، پروژه‌ی انشعاب گیری 12 اینچ از خط لوله‌ی 16 اینچ حاوی سیال گاز باکلاس کاری 300 بوده است که با موفقیت و بدون بروز کوچک‌ترین ایرادی به انجام رسیده است.

خدمات شرکت پیشگام صنعت ابزار در این مجتمع فولادی بزرگ کشور به هات تپ محدود نمی‌شود، انسداد خطوط لوله یا استاپل نیز دیگر سرویس فنی خطوط لوله بوده که توسط شرکت پیشگام صنعت ابزار بمنظور انسداد موفقت لوله‌ها و انجام تعمیرات لازم روی آن‌ها انجام گرفته است.

بر حسب فرایند مستمر و طولانی همکاری با مجتمع فولاد خوزستان، شرکت پیشگام صنعت ابزار از همان آغاز فاز عملیاتی یکی از کارگاه‌های سیار خود را به قسمتی از مجتمع مذکور منتقل کرده و از این‌رو، کلیه ابزارها و تجهیزات لازم برای انجام عملیات هات تپ در همان مکان انجام می‌شود.

انشعاب گرم هات تپ برای بسیاری از شرکت‌ها همچنان فرایندی نا‌آشنا و شناخته نشده می‌باشد. از این‌رو شرکت‌های متعدد بعضاً پروژه‌های انشعاب‌گیری خود را به روش سنتی و از طریق خاموش کردن و تخلیه خط انجام می‌دهند، غافل از این‌که هزینه‌های تمام‌شده و زمان هدر رفت انشعاب‌گیری به این روش بسیار بالاتر از انشعاب‌گیری به روش هات تپ می‌باشد. پیشگام صنعت ابزار ضمن استقبال از انجام عملیات‌های هات تپ و استاپل در این مجتمع‌ها، این قسم همکاری‌ها را مقدمه‌ای برای آشنا کردن صنایع مرتبط با این فرایند می‌داند.

دفتر مرکزی:
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com

کروکی دفتر

hottap operation
hottap operation

کروکی کارخانه

کارخانه :
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک 3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com