حضور شرکت پیشگام صنعت ابزار در نمایشگاه نفت و گاز مشهد

شرکت پیشگام صنعت ابزار با شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی آخرین دستاوردها و تجارب خود را در اختیار قرار داد.
شرکت پیشگام صنعت ابزار، مجری عملیات هات تپ، استاپل و فلنج فیسینگ، و تأمین کننده دستگاه های پرتابل و تجهیزات خطوط لوله، در پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی مشهد حضور بهم رساند. در این نمایشگاه که در تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد ماه سال 1395 در محل دائم نمایشگاه های شهر مشهد برگزار شد، پرسنل شرکت پیشگام صنعت ابزار آخرین تجارب و دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه دادند. با توجه به نوآوری‌های شرکت پیشگام صنعت ابزار در زمینه اجرای عملیات هات تپ، استاپل و نیز روش‌های بدیع مهندسان این شرکت در طراحی و ساخت اسپلیت تی بازدیدکنندگان و کارفرمایان محترم استقبال قابل توجهی نشان داده و اشتیاق خود جهت آغاز یا تجدید همکاری‌های خود با شرکت پیشگام صنعت ابزار را اعلام کردند.

توسعه خدمات و اتخاذ رویه‌های نوآورانه جهت ارائه سریع‌تر و ایمن‌تر خدمات به عنوان سیاست چند سال اخیر شرکت پیشگام صنعت ابزار، گستره‌ی عملکرد این مجموعه را فراخ تر کرده و همین امر بر رغبت کارفرمایان جهت تعامل مستمر با این شرکت افزوده است. انجام دو عملیات فلنج فیسر در فاز 19 پارس جنوبی و نیز پالایشگاه اربیل عراق، از جمله گام‌هایی بود که تجلی توسعه خدمات این شرکت می‌باشد. ساخت سفارشی اسپلیت تی با طراحی‌های ویژه و کاملاً متناسب با نیاز کارفرما و مشخصات خط لوله از نکات دیگری است که بر دامنه اعتماد کارفرمایان به خدمات ما افزوده است.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مشهد محلی بود برای انتقال این دستاوردها به مراجعه کنندگان، تبادل آراء و رصد نیازهای مشتریان جهت تجزیه و تحلل و تداوم خط مشی کیفی شرکت در راستای بهبود مستمر خدمات و محصولات.

پیشگام صنعت ابزار
دفتر مرکزی:
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com

کروکی دفتر

hottap operation
hottap operation

کروکی کارخانه

کارخانه :
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک 3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com