ساخت انواع اسپلیت تی در ابعاد مختلف

شرکت پیشگام صنعت ابزار، در زمینه ساخت اسپلیت تی در سایزهای مختلف و متریال‌های متنوع دارای تجربه و دانش بالایی می‌باشد. با توجه به نیاز اغلب پروژه‌های هات تپ به اتصال اسپلیت تی، شرکت پیشگام صنعت ابزار در طول تجارب خود در زمینه انجام عملیات هات تپ، اکنون خود به یکی از سازنده‌های برجسته اسپلیت تی در کشور گردیده است و در تمامی ساعات روز، آماده است به صورت مجزا سفارش ساخت و تحویل اسپلیت تی در سایزهای مختلف و با متریال‌های متنوع را بر دریافت کند.
اسپلیت تی یک اتصال سه شاخه است که معمولاً بمنظور ایجاد انشعاب‌های جدید روی خطوط لوله، یا جهت انجام فرایندهای تعمیر و تعویض به کار برده می‌شود. عوامل تعیین کننده در ضریب مقاومت و استحکام این اتصال عبارتنداز جنس ماده مورد استفاده، ضخامت، طول پدها، طول نیپل، و فلنج. تطابق و تناسب این عوامل با ویژگی‌های خط لوله اصلی و سیال جاری در آن بسیار حائز اهمیت‌اند.

اتصال اسپلیت تی به صورت جوشی و مکانیکی ساخته می‌شود. در اغلب موارد، و از آن‌جا که امکان جوشکاری اسپلیت‌تی روی خط لوله وجود دارد، ترجیح بر آن است که از اسپلیت تی جوشی استفاده شود، اما در برخی موارد جوشکاری روی خطوط لوله ممکن نیست. برای مثال وقتی جنس لوله از آلیاهای پلاستیک و پلی‌اتیلن باشد، و یا ضخامت لوله اصی آن قدر پایین است که جوشکاری روی لوله ممکن نیست، از اسپلیت تی مکانیکی استفاده می‌شود.

شرکت پیشگام صنعت ابزار قابلیت ساخت اتصال اسپلیت تی در سایز 6 تا 56 اینچ و در اسرع وقت را داراست. در صورتی که نوع درخواست مشتریان محترم ویژه می‌باشد نیز ما برای طراحی ساخت درخواست‌های سفارشی آمادگی کامل داریم. اتصالات اسپلیت تی ما دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

- ما طراحی و ساخت اسپلیت تی را بر اساس استانداردهای ANSI / ASME B31.8 ,B 31.1 ,B31.2 ,B31.3 ,and B31.4 انجام می‌دهیم. در صورت نیاز و در مواقعی که سفارشات ویژه می‌باشند، رجوع به سایر استانداردها و مستندات معتبر بین‌المللی در دستور کار ما خواهد بود.

- اتصالات اسپلیت تی در کلاس‌های فشار متنوع و در قالب استانداردها در دامنه فشاری ANSI class 150 تا ANSI class 900 ساخته و تحویل داده می‌شوند.

- برای اسپلیت تی ها با فشار و ضخامت‌های ویژه نیز قابلیت طراحی و ساخت سفارشی وجود دارد.

- طراحی و ساخت سایر اتصالات نظیر سدل نیپل در سایزهای گوناگون و حاوی متریال‌های متنوع.

دفتر مرکزی:
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com

کروکی دفتر

hottap operation
hottap operation

کروکی کارخانه

کارخانه :
  • آدرس

    ایران - کرج - کمالشهر - رضوانیه - خ پانزدهم -پلاک 3

  • تلفن

    02634717900-4

  • فکس

    34717900-026

  • ایمیل

    pishgam.hottapping@gmail.com